Syng med oss

Har du noen gang hatt lyst til å synge i kor ? Kan du tenke deg  synge i mannskor ?

Bærums eneste mannskor, som i oktober 2016 fylte 100 år, trenger din stemme enten du er bass eller tenor.

Kom og hør oss på en øvelse torsdag kveld mellom kl 19.00 og 21.30. Vi holder til i flotte og godt egnede lokaler på Henie Onstad Seniorsenter like ved Høvikodden, Sonja Henies vei 12.

Vi er en sosial gjeng på ca 20 aktive sangere i voksen alder, som har det hyggelig i lag og som trives med vår sangglede. Mange har lang fartstid i koret, men vi ønsker oss flere medlemmer i alle stemmegrupper.

Vårt repertoar er variert og tilpasset ulike arrangementer og opptredener: Norske mannskorsanger, drikkeviser, shanties, barbershop, jazz (eventuelt med band), religiøse sanger, julesanger samt diverse norske og utenlandske sanger. Dette fremføres ofte i lokal sammenheng, men også på sangerstevner i inn- og utland.

Til det meste av repertoaret er det laget øvingsfiler til hver stemme, så notekunnskap er ikke absolutt nødvendig.

Koret har ved flere anledninger hatt hyggelig samarbeide med andre kor som Sandvikakoret, Asker Mannskor, Det norske Sjømmanskor, blandetkoret HUDRIMAR fra Tofte og damekor Nabokoret. Siden 2016 har koret også hatt samarbeide med Golden Power Jazzband, som har gitt svingende konserter med korsang og gladjazz.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til en øvelse med Sandvikens Mandskor.
Ta gjerne kontakt med en av oss i styret:

Luc Chambenoit: 97536297 – luc.chambenoit@online.no

Jan Martin Ståvi: 45499469 – janstaavi@gmail.com

Per Kristian Gjøstøl: 91332101 – p-gjoes@online.no

Her er et kart for øvingslokalene: